מקרר מעבדה משמש לאחסון דגימות. הטמפרטורה שלו לא צריכה לעלות על 4 DGC. ישנם סוגים רבים של מקררים, כולל זקופים, זה לצד זה, ודגמי מקפיא תחתון. מכשירים אלה קלים לאיתור דגימות והם אידיאליים לסביבות מעבדה. מגוון פתרונות קירור זמינים מ-LabRepCo. אם אתה צריך מקרר למעבדה שלך, אתה יכול ליצור איתם קשר לייעוץ.

מקרר מעבדה מורכב משני רכיבים: מתאדה חשמלי וארון אחסון. ארון השימור משמש לאחסון דגימות וחומרים אחרים. המקרר מצויד בתרמוסטט לשליטה בטמפרטורה ובמערכת הקירור. ארון המקררים מכיל את המאדה. ניתן לזהות את האידוי בקלות על ידי מד חום, והטמפרטורה של היחידה ניתנת לניטור על ידי התרמוסטט. חשוב לשמור על האידוי באותה טמפרטורה כמו הדגימות והחומרים.

מקרר מעבדה אמור לשמור על טמפרטורה קבועה. זה חיוני כדי להפחית את הסיכוי לחומר נפץ או זיהום חיידקי. למקרר מעבדה צריך להיות מאוורר כדי לשמור על הטמפרטורה, מה שמונע מהאוויר הקר לנשוב מהיחידה. מדחום יבטיח שהסוגים השונים של דגימות יישמרו בתאים נפרדים. מקררי מעבדה רבים מצוידים באזעקות כדי להזהיר את העובדים מפני זיהום.

מקרר מעבדה מורכב משני חלקים: מתאדה וארון שימור. ארון השימור הוא המקום בו יישמרו חומרים או דגימות. התרמוסטט שולט בטמפרטורה ובמערכת הקירור. האדה ממוקמת בדרך כלל בחלק העליון של ארון המקררים. מחוון טמפרטורה יראה אם המקרר שימש על ידי הצגת קריאת טמפרטורה בין 0 ל-5 מעלות צלזיוס.

מקרר מעבדה הוא ציוד חיוני במעבדה. המאדה שלו מכיל קרח ומים שמקררים חומרים ודגימות. תרמוסטט שולט בטמפרטורה ובמערכת הקירור בתוך המקרר. המאדה ממוקם בדרך כלל בראש הארון. המאדה יהיה הפגיע ביותר לתנודות טמפרטורה ויש לקרר אותו בסביבה המתאימה ביותר לשמירה על איכותם. ישנם סוגים רבים של מקררי מעבדה וטווח הטמפרטורה שלהם תלוי בסוג החומר.

יש להעמיס מקרר מעבדה בין שלושים לשמונים אחוז. מקרר ריק יחווה וריאציות טמפרטורה גדולות מלמעלה למטה. מקרר מעבדה ריק יחווה טמפרטורות לא אחידות. מקרר עמוס מדי לא יזרום אוויר ויגרום לנקודות קרות וחמות. חימום יתר יכול להתרחש אם יש יותר מדי במקרר. זה יכול להוביל לחומרים פגומים. מקרר מעבדה צריך להיות בעל תכולה של בין 30 ל-80%.

קל לנקות מקרר מעבדה עם פחים ומדפים ניתנים להסרה. אלה המקומות שבהם סביר להניח שיתרחשו שפכים, וניתן לנקות אותם בקלות באמצעות חומר ניקוי, אקונומיקה או מים חמים. לאחר ניקוי, יש לחטא את המקרר בחומר חיטוי מסוים. אתה יכול לנקות מקרר מעבדה עם מדפים ניתנים להסרה עם חומר ניקוי, אבל זה לא ישפיע על התוכן. אגב, אם אתה צריך לחטא מקרר מעבדה, להיות בטוח שיש לו טווח טמפרטורה המאפשר לו לשמש לאחסון כימיקלים.

מקרר מעבדה צריך לשמור על טמפרטורה מסוימת לחומרים שהוא אוגר. זה צריך להיות היגייני ואמין. למקררים סטנדרטיים אין את הכוח לשמור על טווח טמפרטורה זה, לכן חשוב לבחור אחד שיכול לעמוד בדרישות המעבדה. מקרר מעבדה הוא טוב יותר לאחסון חומרים מסוכנים או דגימות. ייתכן גם שתצטרך לשקול את דרישות החלל של המעבדה שלך.

שימוש במקרר מעבדה הוא חלק חיוני בתהליך המחקר. הוא חייב להיות נקי מחיידקים. כדי לשמור אותו פועל בצורה חלקה, זה צריך להיות נקי כל יום. חשוב לתייג אותו במידע ליצירת קשר, כמו גם בכל אמצעי זהירות הנדרשים. כדי להבטיח בטיחות, מקרר מעבדה צריך להיות לוח זמנים שגרתי לניקוי. אם יש לשמור דגימה בטמפרטורה מסוימת, התווית צריכה להצביע על כך.

פרטים נוספים: מקרר למעבדה, ד"ר גוליק